Thursday, November 25, 2010

my pesbuk famly .



this is my mama myuh bulu . i love you mama ! she is the one mum i never had . wahh ! she is 17 years old . very cute mama .
hello !she is mine ! ouh mama ! lebiu lebiu lebiu yaw !
mama myuh bulu is very kind n noty n many many many more . HAHA .
mamaaa .. thnks for being the best mum to me . 
dia salu buat sy gembira n ketawa sndrik lam bilit dak owg gila ..
sorry mum .. ambik gmba sik madah . hehe ^__^


this is my sexy dad . my mama mayuh bulu own oredy . this is mama myuh bulu husband . if u try to take him from my mun , hey ! u gonna be kick silat 360 tamparan kaki of my mum .
so be ware ! he's taken oredy maa .. 
same age with my mum n from mukah .. 
my sexy papa is frenly guy n very hot papa . haha !
sexy papa suka baling anak pegi bulan . ouh papa ..
sy mauk pegi bintang lg , boring bah pegi bulan . 



 tok sapa yaya ?? saba baa ! ehs tak urg tok . 
okeh !
this is my new sistaa . very notie o gila . HAHA .
besties of my mum and my mama said this is her DOMOKUN .
ouh mama .. she is my barbie doll *sik mok kalah .
dia frenly ! baik hati ! suka ngeLIKE ! nang pergghh la ! 
my besties on pesbuk , lom g kenal lu jd GILA . haha !
bpa umo ? sweet 15 from sibu yaw !
yeahh ! iloveyou my barbie doll !


cantek kan ? ouh goshh ~ this is my gurl . im not lesbay ok ! hello peeps , dia inih baik hati n frenly like others . she is the besties ! yaya suka dia punya mata . auuuwwwww ! 
i kol her sepet . actually , i love her eyes most ! haha . cute ai ~ very small .
bila dia senyum , hatiku senyum dan bekata 
" ouh mag , iloveyou sepet"
she is 16 years old n same skul with me .
mag is mine bebeh . 


yoobihh ! cute nak mati anak tok ! ehh ~ spa pun anak tok ?
ahaha ! tok akak kesayangan yaya . 1st kenal trus rapat . eyda for her short name .
she is 15 years old n from sri aman . 
baik hati , caring maring n many2 more .
salu kuatkan semangat yaya . dia salu mmbuatku gembira .
hey sygs !
iloveyousomuch !


this is my honey ! cute rite ? very hot person bebeh ! haha . 
she is mine ! baik hati ! auww ! very preety guy !
bila ada masalah kami kongsi bersama .
TV3 ambik berat*
haha ! okey ! she is same age with me ,
she told me , mana2 ada rmh sy .
ouh ! so i dun know whre she live , HAHA .
skrg dia tggal di Sarikei .


p/s:: sapa sik ada lam tok sorry gilak2 . HAHA . bnyk gilak tak rang yar . yaya list tok bcoz thre r the best for me . always giving me smile like beruk . 
sorry guys ! this guys r mine oredy ! 
thnks !



No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute