Saturday, May 21, 2011

sorry for anything -_________-

 Hello readers -___- ? how are you ? yea , im not fine . as you guys know , im single now . pahal ? idk . aku sik tauk pahal ku berubah gilak kinek . seriously ! cara nya layan aku nang kedak abang aku . ntahhh , pande ingat juak ku dengan abang aku ? why ? dolok , masa aku maseh okey dengan abang aku , aku dengan abang aku salu chat . yalah , nya sambong sekolah dekat kuching . bila dah sikda kat rumah , yess ofcouse i miss him very much . always chatting chatting and chatting . after 1 year , dia melanjutkan pelajaran dia di sana , wasehh ~ aku rasa nang berubah lalu-2 . he got many problems . sampai dia HINA adek dia sendiri ! memang saya sakit hati ! sebab saya sayang dia . blablabla ~ tutup cita pasal ya ******

 Aku ambik keputusan untuk break ada sebab . sebab apa ? sebab saya stress sangat-2 ! exam and PMR , 4 month to go , aduiii ! susah untuk saya focus dalam study . sorry dolok aku terimak kau dalam hidup aku . i dont mean to hurt you :( bukann ~ sebenarnya aku sayang kau . kau susah maok terimak aku kan ? mala-2 jak pasal laki . sometime aku fedap bah . do i look like liars ? bodohhhh bah laki fikir macam ya . aku busy ? i mean it . sikit-2 kenak marah . ooii , cuba lah faham aku tok . aku budak PMR , bukan budak tadika . aku berubah lepas dia cakap saya suka "MEREPAK" , lepas ku baca status ya , aku mula jadi main-2 . kalau dia marah , saya main-2 , dont care what he said . see ? aku yang di salahkan . he said im not serious at all . lelah ku di anok nya tok-2 lah , aku minta sorry pun buat tak tahu . woii ~ kau sik timak sik apa , im FINE :) lagipun aku rasa , hati aku sayang kau just as my brother . kau memang kedak abang aku . MEMANG SAMA -___- tapi masalah nya kau sik memahami aku , so i choose this way . kau sik bahagia kan dengan aku ? aku lepaskan kau supaya kau dapat carik nok lebih bagus gik dari aku . AKU SIKMAO BREAK DENGAN KAU ! tapi aku terpaksa juak . ntah lah , memang ku sayang kau sangat-2 . saya tak pasang skandal pun . tapi dia asyik cakap saya ada orang lain . sanggup saya tipu mak bapak saya untuk dapat lesen . tapi nampaknya , itu kurang meyakinkan awak betapa sayang nya saya dekat awak . adohh , kecewa betol saya . tapi tak palah , semua dah beraher . harap kau dapat orang nok lebih bagus g dari aku . papun , ku minta maaf gilak-2 dah menyusahkan kau , nyakit ati kau , molah kau sedih and pa-2 jak lah . aku da banyak kekurangan . yalah , aku sik tauk nak madah gine g .

 sorry lah mun bahasa campo-2 , bye :( sorry brenden .

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute