Friday, April 15, 2011

Entahh ehh :(

 Hye blog ! lamak sik updte benda tok ehs . maok share story about one boy . i call him GOAT okey ? HAHA .  maok cerita pasal goat but i have something to say . ngakukk ! i fall in love with ths boy . really much then ever ! waseehhh :D but i tell the truth . ntahhh ! i dont know why i felt like ths . adohhh ! semua hati ku di curi oleh goat tok . why ? tapi aku tok bena-2 maok dengan nya . hubungan ku ngan nono ouh damn  ! makin hari makin retak and makin berderai ~ yerr . nono ada mbak ku brek but i shut up my mouth . mesti maok ekot apa d padah nya . setiap hari kaee ! sik kaee lak sik mesej lah . padah buzyy tok lah ya lah . makin bnyk alasan . oleh kerana membosankan dan oleh kerana saya sudahh mula gila saya pun brcadang pegii lah on9 . adohhh ! sukkk ati oii ngga SAYANG AMOI SANTEKK ku Mabel Joy and Meela . gahhh :D i love both of ths girl . haha ! mcm ne ku maok curik gamba hor ? sik dapat copy and paste ouh silaka bena . fikir maok curi picture td . hahaha ! kelak-2 lah  nehh , kantoi :D eee ! tuka topic and back again to our topic today . yerr ! asa jd siguuu ku lokk . wiwiittss ! wahaa . ngegehh ~ tampa plak . bedebak bedebushh ! yahh . g sa ko ~


 Aku rasa maok memiliki nya bah . adohh ! he so gula batu maniss ! when we 1st meet ? baruk jak td . he chat me 1st . wahh ! 1st asa malas mok layan . den ~ oleh kerana ati ku tergerak maok reply , ku pon reply lah tekk . errr ! bestttttttttttttttt laluuuu ngan goat yaa ! caringgg sekali doee ~ molh ati ku tepikatttt benaa . gerek ku g sik gago hal aku . care sal aku gik semadi ku nego lekak ya bye bye lah . xda laluu ! tapi ati ku nang bena-2 rah goat yaa . now da kol 2.54a.m ku lom tdoo . xpat tdo mata ku . egrhh ! ku sintaa kauu mr, goat moo moo . bah ! mls ku cita ehh . nite ! bbye !

No comments:

Post a Comment

Domo-kun Cute